Основні поняття. Види рекламних носіїв
Білборд/Щит (англ. billboard - білборд, дошка для оголошень, бігборд)
Рекламні щити (борди, білборди) - найпоширеніші рекламоносії. Найпопулярніші розміри - 6х3 м/3х6 м, менш поширені - щити розміром 3х12 м, 4х3 м, хоча останнім часом з'являється дедалі більше таких нових форматів, як суперсайти та брандмауери із загальною тенденцією на збільшення площі рекламного оголошення. Переваги: щити (billboard) 6х3 м/3х6 м зазвичай встановлюються на жвавих вулицях і перехрестях міста, привертаючи увагу численних автомобілістів і пішоходів. Бувають щити з підсвічуванням і без нього. Мінімальна кількість рекламоносіїв для замовлення - 1 щит. Для того щоб під час рекламної кампанії охопити максимальну кількість людей, зазвичай замовляють серію щитів (від 10 сторін).
Призма - рекламоносій, який на перший погляд дуже схожий на звичайні рекламні щити, але замість одного статичного зображення, на призматроні розташовуються три зображення, які послідовно змінюють одне одного. Переваги: ці рекламні конструкції дають змогу розмістити рекламу замовника в найпопулярніших, найвідвідуваніших місцях міста, в тому разі, коли не можна встановити кілька рекламних щитів. Зміна зображень на рекламоносії привертає додаткову увагу людей.
Сітілайт ( англ. citylight - міське освітлення)
Сіті-формат - Окремо стоять установки, павільйони очікування, з внутрішнім підсвічуванням, з розміром рекламної поверхні 1,2х1,8 м. Такий формат дає змогу встановлювати цей рекламоносій у центрі міста, в місцях постійного руху людей. Ефективно впливають як на пішоходів, так і на автомобілістів.Billboard і citylight - основні формати в зовнішній рекламі.
Троли - рекламні поверхні, площею 5х1 м, 10х2 м, 15х1,1 м, які розташовуються над проїжджою частиною. Стандартні розміри, наприклад, для Києва - 5х1 м. Реклама на перетяжках завжди розміщується з двох боків, що збільшує ефективність впливу на автомобілістів, пішоходів, найчастіше вішаються в історичному центрі міста. Розміщення реклами на перетяжках - один із способів привернути увагу до відкриття фірми, розповісти про нову послугу, яку фірма надає, проведення заходу.
Сітіборд (від англ city - місто, board - дошка) - конструкція зовнішньої реклами формату 3,7 на 2,7 метра. У конструкції є внутрішнє підсвічування. За склом сітіборда розміщується кілька (до 5) рекламних постерів, які динамічно змінюються за допомогою спеціального механізму. Належить до вуличних меблів.
Брендмауер (англ. brandmauer - брендмауер)
Брендмауер - Повнокольорові рекламні поверхні, що розташовуються на торцях і фасадах будівель. Має індивідуальний формат - до 1000м2 (залежно від площі стіни). ідеальний для іміджевої реклами і в якості підтримки для рекламних кампаній на стандартних форматах.
Дахова конструкція (дахова установка, букви) - один із найпрестижніших видів зовнішньої реклами. Встановлюється на дахах будівель. Може бути будь-якої конфігурації, бути світловим коробом, являти собою об'ємні літери, в її виготовленні можуть бути використані неонові трубки і застосовуватися інші технічні можливості.
Беклайт (англ. backlight - лампа підсвічування) - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням. Зображення виготовлено на прозорій банерній тканині, яка кріпиться за допомогою системи натягу. Комплектуючі, включно зі світлотехнічним обладнанням, розташовуються всередині корпусу.
Арка/Реклама на мостах - рекламоносії формату 5х24 м, 19, 4х3, 7 м, які розташовуються над автотрасами з двома і більше смугами руху в один бік, а також на мостах, шляхопроводах. Особливість цього виду зовнішньої реклами в тому, що такі рекламоносії завжди залишаються в полі зору, забезпечують миттєве сприйняття рекламної інформації.
Суперсайти - окремостоячі великоформатні рекламні щити. Стандартні розміри - 12х5м - юніпол, 15х5м - суперсайт. Встановлюються на основних магістралях міста, мають 2 або більше робочі поверхні. Встановлюються на магістралях, перехрестях, транспортних розв'язках. Серед переваг: більша зона видимої інформації за рахунок висоти стійки і розміру рекламного поля.
Піллар (англ. pillar - стовп, опора тумби) - окрема конструкція, що стоїть окремо, має 3 рекламні поверхні, може мати плоску, опуклу, а також увігнуту рекламну поверхню. Розташовується в центральних районах міста, привертає увагу завдяки незвичайній формі. Має внутрішнє підсвічування.
Пілон (англ. pylon - опора, пілон) - окрема рекламна установка (стела), яка стоїть окремо, часто з внутрішнім підсвічуванням. Використовується переважно в пішохідних зонах.
Лайтбокс (англ. light box - світлова коробка) - яскраві світлові короби, розміщені на опорах освітлення, стовпах, стінах будівель, павільйонах, станціях метро. Залежно від розміщення можуть бути одно- або двосторонніми. Розміри варіюються від 0,5 до кількох кв.м.
Екран/Відеоборд (англ. video panel - телевізійна панель) - новий унікальний тип рекламоносіїв, що вигідно відрізняється від традиційних видів зовнішньої реклами. Монітори забезпечують широке охоплення аудиторії та максимальну ефективність впливу на цю аудиторію.
Холдер (прапор) - це рекламоносій з боковим кріпленням, кріпиться до стін будівель, матчів міського освітлення, або до власної опори. Може бути обладнаний підсвічуванням
Брендмобіль, або, як його ще іноді називають, мобільний білборд, являє собою спеціалізований транспортний засіб із закріпленим на ньому рекламним щитом. Така реклама може опинитися в потрібний час у потрібному місці і її видно більшості учасників дорожнього руху, зокрема пішоходам.
Реклама на зупинках громадського транспорту розміщується за спеціальним склом на бічній поверхні зупинкових павільйонів або на їхній задній стінці. Цей вид є різновидом сіті-формату.
Реклама на автомобільних дорогах. Розміщена на спеціальних модулях, забезпечених внутрішнім підсвічуванням, і займає обидві сторони такої рекламної конструкції. Її розміри (null,52мх0,82 м) слугують запорукою того, що рекламне повідомлення обов'язково помітять і прочитають. Рекламу на огородженнях розміщують у тих місцях, де помічено великий транспортний і пішохідний потік. Часто рекламу на дорожніх огорожах можна побачити неподалік від супермаркетів, інших великих магазинів, біля перехресть, біля підземних переходів.
Форма зовнішньої реклами, носії якої розташовуються на бортах і всередині транспортних засобів. Сюди ж належить радіореклама на транспорті. Розміщення реклами в цьому випадку динамічне і дає змогу охоплювати великі території.
У метро зазвичай розміщують білборди, лайтпостери (метролайти), електронні дисплеї, призматрони, телевізійні екрани, реклама на ескалаторних склепіннях, беклайтах, брендування станцій метрополітену, розміщення на колійних стінах. Усередині вагонів наклеюються рекламні стікери та плакати. Переваги: велика кількість споживачів реклами. Завдяки тому, що в "години пік" на станціях метрополітену збирається величезна кількість людей, усі вони бачать розміщену там рекламу. У зв'язку з тим, що склад споживачів змішаний, реклама в метрополітені, як правило, орієнтована на товари і послуги, доступні для представників середнього класу.