Основні поняття в зовнішній рекламі
Адресна програма - перелік місць розміщення рекламоносіїв, що використовуються для проведення рекламної кампанії. Місця розміщення зовнішньої реклами зазвичай описуються в таблиці із зазначенням повної інформації про рекламну конструкцію.
Сітка зайнятості - це пропозиція щодо розміщення від власника рекламних конструкцій. У сітці зайнятості мають бути зафіксовані: адреси щитів, формат, сторони, період розміщення та їхня зайнятість. Бажано, щоб окрім адрес конструкцій були вказані унікальні ідентифікатори конструкцій, які мають бути у кожного оператора. До адресної програми можуть додаватися фотографії конструкцій, карти із зазначенням розташування конструкції та карта міста із зазначенням місця розташування всіх конструкцій. Карта всього міста наочно демонструє охоплення і якість планування.
Сюжет - оригінал-макет рекламного зображення, яке відтворено на рекламних плакатах.
1-й резерв - площина, яка на зазначений період перебуває на розгляді у клієнта. Зазвичай ставиться на 2-3 дні, після закінчення цього терміну - автоматично знімається.
2-ий резерв - резерв, який ставиться на площину, зарезервовану іншим клієнтом. У разі підтвердження 1-м клієнтом розміщення схвалені адреси залишаються за цим клієнтом. У разі відмови від розміщення 2-ий клієнт стає автоматично першим.
Бронь - оренда обраної площини на зазначений період, з підтвердженням оплати відповідним гарантійним листом.
Гарантійний лист - документ, що підтверджує замовлення на проведення рекламної кампанії за підписом першої особи та печаткою замовника. У гарантійному листі зазвичай зазначені адреси розміщення зовнішньої реклами, коди і вартість.
Пролонгація - продовження договору на розміщення сюжетів рекламної кампанії за тією ж адресною програмою. Багато договорів враховують автоматичну пролонгацію (продовження термінів на розміщення реклами, наприклад: на наступний рік, місяць)
Оператор зовнішньої реклами - безпосередній власник рекламних конструкцій. Оператор зовнішньої реклами може бути також медіабаєром.
Медіабаер - рекламне агентство, що спеціалізується на розміщенні зовнішньої реклами будь-якого формату, різних операторів зовнішньої реклами. Рекламна кампанія при цьому зазвичай ефективніша, тому що вибірка рекламних конструкцій йде за адресними програмами кількох операторів.