Система онлайн підбору зовнішньої реклами.
Кому потрібна зовнішня реклама?
Розміщення рекламної інформації на конструкціях, які розміщені поза приміщеннями: білборди, сітілайти, скроли, екрани, брандмауери та інші види рекламних носіїв. Цей вид реклами добре працює як самостійно, так і в комплексі з іншими видами: діджитал, ТБ, преса. Зовнішня реклама - один із найефективніших невідключаємих видів реклами. У бізнесі зовнішню рекламу розміщують забудовники, агрокомпанії, медичні центри, автомобільні дилери та салони, ритейлери, магазини техніки та інші відомі компанії. Ефективність рекламних кампаній залежить безпосередньо від креативності та якості рекламного сюжету/ролика, стратегії розміщеннях, охоплення кампанії.
Коли є сенс використовувати зовнішню рекламу?
При виведенні нового продукту/послуги, як покажчик (локальна реклама), іміджева реклама, анонси подій, проведення акцій, та ін.
Ефективність
Ефективність рекламної кампанії безпосередньо залежить від якості рекламного креативу, кількості площин у рекламній кампанії, їхнього розташування та ефективності (кількість контактів за кожною площиною вимірюється в медіадослідженнях показником OTS). Охоплення рекламної кампанії має бути рівномірним, покривати основні шляхи переміщення цільової аудиторії.
Виходячи з практики, ефективним буде розміщення за такої кількості площин в адресній програмі:
Чому Outdoor-Online?
За допомогою системи OO можна підбирати програми як для невеликих локальних рекламних кампаній, так і кампаній загальнонаціонального масштабу. Пошук за потрібними областями мапи, а також відображення адресних програм і фотозвітів на мапі робить цей процес простим і зручним.
Величезна база площин ГО дає змогу комбінувати різні типи площин у кампаніях, а також підбирати саме ті площини, які максимально точно підходять для цілей кампанії. Наприклад: пошук білбордів у Києві
-
філії/точкові розміщення
-
підбір площин за стоковими цінами
-
нестандартні формати (екстендери, рекламні об'єкти під замовлення)
-
комбіновані стратегії