Блог
Барвисте зображення, іскрометний текстовий матеріал та оригінальне подання інформації загалом позитивно впливають на свідомість потенційного споживача, спонукаючи останнього придбати товар або скористатися послугами компанії. Розробка макета вимагає чіткого розставлення пріоритетів і створення грамотної стратегії. Реклама на білбордах безпосередньо залежить від ідеї та якісного виконання творчої ідеї.
Концепція ідеального макета: як створити ефективну зовнішню рекламу?
Розробка дизайну рекламного плаката - трудомісткий і водночас захопливий процес, що вимагає дотримання певних канонів і знання низки хитрощів. Досвідчені маркетологи рекомендують користуватися такими принципами:
- "Правило 3 секунд". Оскільки конструкції розташовані на вулиці, а потенційні споживачі, як правило, перебувають у русі, інформація має бути зручною для читання на ходу. Час контакту не перевищує 3 секунд.
- Геніальне в простоті. Лаконічно і жваво поданий рекламний матеріал краще сприймається і врізається в пам'ять. Короткі слова і речення - ключ до успіху стратегії просування.
- Один контакт - безліч споживачів. Для зв'язку з продавцем товару або постачальником послуг слід вказувати тільки один канал зв'язку (телефон, адресу або назву фірми, бренду), не всі одразу.
- Реклама як частина пейзажу. Кольорова гама макета має органічно вписуватися в загальний пейзаж. Природні фарби можуть стати помічником, якщо дизайн плаката виконаний у контрастних тонах.
- Фокусуємося на конкретній ідеї. Зрозумілий посил і простота задуму привернуть більше споживачів, ніж безліч дивних деталей і зайвого креативу.
- "Великий" дорівнює "помітний". Чіткий шрифт і великі літери мають бути видні з пристойної відстані, щоб не довелося вчитуватися в текст.
- Довіряй друкарні, але перевіряй читабельність. Кольоропроба проводиться обов'язково.
Грамотний дизайн - запорука ефективної зовнішньої реклами
Імідж рекламованого продукту безпосередньо пов'язаний з ідейним наповненням і якістю реалізації макета. Стильно оформлена і "смачно" подана інформація привертає увагу цільової аудиторії куди більше, ніж нудний текст на тлі стандартного пейзажу. Однак "креативити" слід з обережністю, адже потенційний споживач повинен не просто помітити постер, а й зрозуміти його зміст. Глибокодумні рекламні повідомлення з витіюватими мовними зворотами можуть викликати реакцію, протилежну бажаній.
Ефективна "наружка" передбачає гармонійне поєднання текстового матеріалу з графічним, а також розміщення отриманого тандему в актуальному місці з високим показником прохідності. Саме тому оренда білбордів у центральних районах міста стає дедалі популярнішим способом просування продукту.
Ненав'язливий і водночас запам'ятовується постер на рекламному щиті стане впевненим кроком до збільшення продажів, розширення клієнтської бази компанії або підвищення впізнаваності бренду!
Схожі статті
Незалежно від типу конструкції та формату об'єкти зовнішньої реклами розміщуються за суворо регламентованими правилами та підлягають реєстрації у відповідних органах влади. Дозвільна документація є обов'язковою умовою для монтажу бігбордів, установок сіті-формату та іншого. Традиційно місця для розміщення зовнішньої реклами визначаються зонуванням міського простору, що сформувалося протягом останніх десятиліть.
Територію великого населеного пункту можна умовно розділити на такі 3 райони: