21 11 2024
13:52
У базі
операторів:
400
площин:
123214
рекламних агенцій:
52
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Розробка макета для зовнішньої реклами: нюанси та рекомендації
24 жов, 2017 20:53

Барвисте зображення, іскрометний текстовий матеріал та оригінальне подання інформації загалом позитивно впливають на свідомість потенційного споживача, спонукаючи останнього придбати товар або скористатися послугами компанії. Розробка макета вимагає чіткого розставлення пріоритетів і створення грамотної стратегії. Реклама на білбордах безпосередньо залежить від ідеї та якісного виконання творчої ідеї.

Концепція ідеального макета: як створити ефективну зовнішню рекламу?

Розробка дизайну рекламного плаката - трудомісткий і водночас захопливий процес, що вимагає дотримання певних канонів і знання низки хитрощів. Досвідчені маркетологи рекомендують користуватися такими принципами:

  • "Правило 3 секунд". Оскільки конструкції розташовані на вулиці, а потенційні споживачі, як правило, перебувають у русі, інформація має бути зручною для читання на ходу. Час контакту не перевищує 3 секунд.
  • Геніальне в простоті. Лаконічно і жваво поданий рекламний матеріал краще сприймається і врізається в пам'ять. Короткі слова і речення - ключ до успіху стратегії просування.
  • Один контакт - безліч споживачів. Для зв'язку з продавцем товару або постачальником послуг слід вказувати тільки один канал зв'язку (телефон, адресу або назву фірми, бренду), не всі одразу.
  • Реклама як частина пейзажу. Кольорова гама макета має органічно вписуватися в загальний пейзаж. Природні фарби можуть стати помічником, якщо дизайн плаката виконаний у контрастних тонах.
  • Фокусуємося на конкретній ідеї. Зрозумілий посил і простота задуму привернуть більше споживачів, ніж безліч дивних деталей і зайвого креативу.
  • "Великий" дорівнює "помітний". Чіткий шрифт і великі літери мають бути видні з пристойної відстані, щоб не довелося вчитуватися в текст.
  • Довіряй друкарні, але перевіряй читабельність. Кольоропроба проводиться обов'язково.

Грамотний дизайн - запорука ефективної зовнішньої реклами

Імідж рекламованого продукту безпосередньо пов'язаний з ідейним наповненням і якістю реалізації макета. Стильно оформлена і "смачно" подана інформація привертає увагу цільової аудиторії куди більше, ніж нудний текст на тлі стандартного пейзажу. Однак "креативити" слід з обережністю, адже потенційний споживач повинен не просто помітити постер, а й зрозуміти його зміст. Глибокодумні рекламні повідомлення з витіюватими мовними зворотами можуть викликати реакцію, протилежну бажаній.

Ефективна "наружка" передбачає гармонійне поєднання текстового матеріалу з графічним, а також розміщення отриманого тандему в актуальному місці з високим показником прохідності. Саме тому оренда білбордів у центральних районах міста стає дедалі популярнішим способом просування продукту.

Ненав'язливий і водночас запам'ятовується постер на рекламному щиті стане впевненим кроком до збільшення продажів, розширення клієнтської бази компанії або підвищення впізнаваності бренду!

Пример макета 3х6

Схожі статті

21 чер, 2017 10:34
Магія локацій: тенденції розташування рекламних площин "наружки"

Незалежно від типу конструкції та формату об'єкти зовнішньої реклами розміщуються за суворо регламентованими правилами та підлягають реєстрації у відповідних органах влади. Дозвільна документація є обов'язковою умовою для монтажу бігбордів, установок сіті-формату та іншого. Традиційно місця для розміщення зовнішньої реклами визначаються зонуванням міського простору, що сформувалося протягом останніх десятиліть.

Територію великого населеного пункту можна умовно розділити на такі 3 райони:

Читати повністю