Оновлення в системі 2.07.17
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
кілька кодів через, .Наприклад: KWBB*, 115A. Результат: KWBB101,
KWBB102, KWBB103,... 115A
Можна використовувати *, для пошуку за маскою, також задавати кілька кодів через кому .Наприклад: 113*, 115. Результат: 11345, 113456, 11344,... 115
- Білборд/Щит - Рекламний щит. Переважно формату 3х6 або 6х3
- Призмавіжн/Роллер - конструкція з трьома зображеннями, які послідовно змінюють одне одного.
- Трол/Растяжка - рекламна поверхня, площею 5х1, 10х2 м, яка розташовується над проїжджою частиною.
- Арка - Рекламоносій, що розташовується над автотрасами.
- Брендмауер - рекламна поверхня, розташована на торцях і фасадах будівель.
- Брендмобіль - Автомобіль, що має білборд стандартного розміру 3х6 метрів на кожній стороні.
- Беклайт - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням.
- Лайтбокс - яскраві світлові короби невеликого розміру
- Піллар - тумба з 3 рекламними поверхнями, може мати плоску, опуклу, а також увігнуту рекламну поверхню
- Пілон - рекламна установка з внутрішньою підвіскою з розміром рекламного поля 1,2х1,8м, 1,5х3м
- Сітілайт - "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1,2х1,8м.
- Скролл - рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням і зміною зображень
- Суперсайт/Юніпол - великоформатні рекламні щити
- Холдер/Плаг - двосторонній вертикальний банер із розміром 2х0,75, розміщений на опорі міського освітлення
- Екран - Відеопанель
- Сторона "А" - сторона носія, розташована по руху автотранспорту (праворуч).
- Сторона "Б" - сторона, розташована проти руху (по лівій стороні).
Можливо внести кілька адрес, використовуючи роздільник "|" (як значення "або"). Також має сенс вводити старі та нові назви вулиць, російською та українською мовами. Наприклад: Красноармейская | Червоноармійська | Большая Васильковская | Велика Васильківська. У лапках задається точна відповідність адреси. Наприклад: "пр. Перемоги, 20"
Виберіть необхідний період рекламної кампанії. Має сенс вибрати параметр "частково" для пошуку частково вільних ресурсів у заданому періоді.
Вибирайте точний розмір за потребою
Для пошуку по області карти:
- виберіть (наблизьте) потрібну ділянку карти
- виберіть відповідні критерії пошуку. Наприклад: період кампанії, тип конструкції тощо.
- натисніть кнопку "Шукати на карті"
* Необхідно враховувати те, що не всі площини проставлені на карті, тому пошук за адресою видасть більше результатів
Для площин, що знаходяться на одній конструкції (призма, сторона А і Б, та ін.) Ви можете продублювати координати площини, а також напрямок.
Неактивні площини - площини, які з якихось причин видалені з сіток операторів (продані на рік, демонтовані, перенесені, мають складнощі з обслуговуванням)
Не всі площини співвіднесені з районами міста, тому більш точний пошук має сенс проводити за адресами.
- Оновлено прив'язки. Тепер є 2 типи прив'язок у Вибраному: "Об'єкт" - точка на карті, яка цікавить клієнта (філії відділень, точки продажів), "Маркер" - текстова інформація до маркерів відібраних площин.
- Додано імпорт прив'язок-об'єктів в Обраному з файлу.
Формат даних вихідного csv-файлу (Обов'язкове тільки поле Назва (опис):
- В обраному додано фільтр за кодами площин. Коди потрібно вносити через кому, за аналогією з пошуком за кодами.

- У налаштуваннях клієнтів додано додаткове поле "Планирорвщик". Вибравши дату і час, Ви отримаєте в запланований день нагадування про цього клієнта
Новини
12.02.2019
Новий напрямок діяльності: широкоформатний друк У нас відкрився новий напрямок діяльності: Широкоформатний друк банерів, скролерів, сітілатів, білбордів та інших типів площин. Запущено Сервіс онлайн замовлення широкоформатного друку: https://print.outdoor-online.com.ua/
02.07.2018
Оновлення в системі 2.07.17 Оновлення в системі: оновлені та доопрацьовані прив'язки, планувальник у налаштуваннях клієнта, дрібні доопрацювання
15.10.2017
Оновлення в системі 15.10.17 Оновлення в системі: добірки в обраному, прив'язки на картах, логотип компанії