21 11 2024
16:44
У базі
операторів:
400
площин:
123214
рекламних агенцій:
52
Телефон (044) 205-36-26
Зворотній дзвінок
Телефон outdoor@outdoor-online.com.ua
Рус Укр Укр
Реєстрація Дверь Вхід
Кошик Кошик

Блог

Магія локацій: тенденції розташування рекламних площин "наружки"
21 чер, 2017 10:34

Незалежно від типу конструкції та формату об'єкти зовнішньої реклами розміщуються за суворо регламентованими правилами та підлягають реєстрації у відповідних органах влади. Дозвільна документація є обов'язковою умовою для монтажу бігбордів, установок сіті-формату та іншого. Традиційно місця для розміщення зовнішньої реклами визначаються зонуванням міського простору, що сформувалося протягом останніх десятиліть.

Територію великого населеного пункту можна умовно розділити на такі 3 райони:

  1. Історичної спадщини. Зона складається з пам'яток культури і садово-паркового мистецтва, музеїв, архітектурних споруд, що мають історичну цінність, природних заповідників тощо. Тут, як правило, зовнішня реклама під забороною.
  2. Особливого міського призначення. Сюди входять центральні вулиці та проспекти, магістралі, площі навколо адміністративних будівель і транспортних вузлів (залізничних і автовокзалів). У цій зоні діють особливі вимоги до встановлення носіїв, основна з яких - відповідність зовнішнього вигляду реклами архітектурно-просторовому середовищу міста.
  3. Загального призначення. Спальні райони, паркові зони, виїзди і в'їзди. Тут допустиме встановлення буквально будь-яких конструкцій за попереднім погодженням з місцевими органами управління.

Залежно від зони, де розташована рекламна площина, формується вартість оренди останньої. За цим принципом інформаційні носії діляться на категорії - перша, друга тощо. Підбір конструкцій здійснюється після аналізу бюджету (оренда білбордів у центральних районах об'єктивно вища, ніж у віддалених частинах міста). Потім формується модель, на основі якої виконується розміщення зовнішньої реклами:

  • Павутина. Носії встановлюються (підбираються) поблизу продукту, що просувається (товару, постачальника послуг тощо), використовуються покажчики на рекламований об'єкт.
  • Гніздова. Площини розташовуються групами, що складаються з декількох однакових типів конструкцій (або різних). Зазвичай обирають місця найбільшого скупчення людей - центральні площі міста, транспортні вузли, торгові центри та інші.
  • Магістральна. Обираються конструкції, встановлені вздовж головних міських доріг/трас.
  • Експертна. Модель розміщення зовнішньої реклами, заснована на індивідуальних перевагах замовника або аналітичних даних (таких, як оглядовість площини, охоплення, наприклад), зібраних маркетологом. Часто подібна схема зводиться до вибору найефективнішої конструкції з вільних.

Рекламодавець лише ставить мету і вказує бюджет, а визначення специфіки товару або послуги, розробка стратегії та підбір інструментів просування - завдання, які повністю лягають на плечі команди маркетологів.

Схожі статті

23 вер, 2018 13:10
Як обрати рекламне агентство?

Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це - двигун прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів - повернення коштів і вкладень у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, отримання більшого прибутку. Саме тому хороша реклама - мета будь-якого бізнесу, починаючи з дрібного, закінчуючи серйозним.

Читати повністю