Блог
Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це - двигун прогресу та спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді всі принципи, розрахунки та рішення зводяться до єдиного бажання, що хвилює всіх бізнесменів - повернення коштів і вкладень у рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, отримання більшого прибутку. Саме тому хороша реклама - мета будь-якого бізнесу, починаючи з дрібного, закінчуючи серйозним.
Найбільш вигідним і виваженим рішенням для проведення кампаній стає оренда конструкцій для зовнішньої реклами. Саме ці споруди дають змогу отримати максимальне охоплення аудиторії за мінімуму вкладень. Зважаючи на актуальність і затребуваність цього напряму, величезна кількість підприємств пропонують свої послуги в цьому сегменті. Розглянемо їхню класифікацію та принципи вибору найкращого агентства.
Класифікація рекламних агентств у сфері зовнішньої реклами
У сучасних умовах рекламні агентства, що пропонують свої послуги у сфері зовнішньої реклами, розподіляються на три групи:
- Власники конструкцій, завдання яких криється в продажу власних площин. Основна відмінність цих компаній - обмеженість за кількістю носіїв, а також розташуванням конструкцій.
- Баїнгові рекламні агентства, в мережі можна також зустріти іншу їхню назву - баєри. Ці компанії здійснюють підбір площин, виходячи з вимог і особливостей кампанії кожного клієнта. При цьому проводиться повний аналіз вільних площин. Ключова перевага співпраці з баєрами - глибше знання і розуміння ринку фахівцями.
- Full-service агентства, які співпрацюють з клієнтами за принципом повного циклу.
Принципи та критерії вибору рекламного агентства
При вирішенні розмістити рекламу на білбордах, слід враховувати наступний список критеріїв вибору конкретного агентства:
- портфоліо - дасть змогу зрозуміти рівень успішності компанії, оцінити обсяги робіт, постійних клієнтів і ефективність рекламних кампаній підприємства;
- дата створення агентства і час його роботи на ринку - цей фактор дасть змогу зрозуміти, як охоплення рекламних майданчиків, так і результативність компанії загалом;
- оперативність підбору рекламних майданчиків - від цього залежить швидкість впровадження конкретної рекламної кампанії, адже ринок не чекає і стартувати слід впевнено і вчасно;
- рівень цін - у цьому разі слід судити загалом, оскільки вартість оренди конкретного рекламного носія може варіюватися у зв'язку з місцем дислокації.
Крім цього, на вибір агентства з розміщення реклами на зовнішніх носіях впливає якість підбору програми. Зокрема, слід враховувати правильність вибору площин, рівномірність їх розміщення в необхідних районах, а також оглядовість того чи іншого бігборда.
Орієнтуючись на ці принципи, підбір рекламного агентства можна зробити найбільш грамотно, зробивши свою кампанію успішною і прибутковою.
Схожі статті
Сприйнятливість потенційного споживача до рекламної інформації варіюється залежно від пори року та низки інших чинників. Саме тому в "наружці" часто фігурує поняття сезонності, причому остання визначає політику ціноутворення на оренду площин.
Просування конкретного товару або послуги має бути своєчасним і доречним, відповідати поточним бажанням цільової аудиторії. Приміром, у спекотний літній день потенційному споживачеві цікавіше дізнатися про нову колекцію купальних костюмів, ніж про розширення асортименту хутряних виробів у торговому центрі.