Блог
Сприйнятливість потенційного споживача до рекламної інформації варіюється залежно від пори року та низки інших чинників. Саме тому в "наружці" часто фігурує поняття сезонності, причому остання визначає політику ціноутворення на оренду площин.
Просування конкретного товару або послуги має бути своєчасним і доречним, відповідати поточним бажанням цільової аудиторії. Наприклад, у спекотний літній день потенційному споживачеві цікавіше дізнатися про нову колекцію купальних костюмів, ніж про розширення асортименту хутряних виробів у торговому центрі. Іншими словами, під час розроблення концепції реклами відіграє роль буквально кожна дрібниця, аж до погоди. Не поза увагою мають залишатися психологічні аспекти, адже в різні пори року сприйнятливість людини до тієї чи іншої інформації здатна трансформуватися.
Умовно зовнішня реклама залежно від сезону може бути класифікована таким чином:
- Весна-літо. У теплу і спекотну пору року потенційному споживачеві необхідні свіжі фарби і прохолодні відтінки. Ідеальним рішенням стане зображення морської тематики, прибережних ліній і соковитої зелені. Зрозуміло, використання подібного графічного матеріалу актуальне далеко не для кожного продукту. Наприклад, прохолодний напій має гарний вигляд на тлі бурхливих хвиль, а ось апетитний гамбургер з нового меню навряд чи зіллється в гармонії з травою, що колосяться.
- Осінь-зима. У цей період потенційний споживач як ніколи потребує теплих і затишних фарб, обрамлених яскравими колірними переходами. Сірі й тьмяні тони тільки погіршать поганий настрій у дощовий або морозний день, тоді як соковиті й креативні ідеї неодмінно знайдуть відгук у підсвідомості цільової аудиторії.
Зміна попиту на продукцію та послуги також тісно пов'язана зі святами. Яскравим прикладом є період передноворічної метушні та різдвяних приготувань. У цей час рекламні кампанії, що просувають актуальні для цих свят продукти, мають колосальний успіх. Ейфоричний стан потенційних споживачів стає вдалим каталізатором для здійснення покупок, важливо лише створити відповідний настрій. Барвисті банери, різнокольорові вивіски і миготливі покажчики позитивно впливають на підсвідомість цільової аудиторії, гармонійно вписуючись у загальну святкову атмосферу.
Виходячи з усього перерахованого вище, можна сміливо стверджувати, що ефективність рекламної кампанії безпосередньо пов'язана з поняттям сезонності. Своєчасна реалізація проєкту і розробка стратегії просування з урахуванням пори року дадуть змогу збільшити продажі або впізнаваність бренду на добрих 20 - 30%.
Схожі статті
Барвисте зображення, іскрометний текстовий матеріал та оригінальне подання інформації загалом позитивно впливають на свідомість потенційного споживача, спонукаючи останнього придбати товар або скористатися послугами компанії. Розробка макета вимагає чіткого розставлення пріоритетів і створення грамотної стратегії.
Концепція ідеального макета: як створити ефективну зовнішню рекламу?
Розробка дизайну рекламного плаката - трудомісткий і водночас захопливий процес, що вимагає дотримання певних канонів і знання низки хитрощів.