Блог
Пальма першості в показниках ефективності, як і раніше, залишається за зовнішньою рекламою. Подібний спосіб донесення інформації до потенційного споживача є одним з найбільш економічних через вартість одного контакту. Використання великоформатних носіїв для розміщення реклами дає змогу охопити більшу аудиторію, що також позитивно позначається на результаті просування. Однак оренда білбордів, суперсайтів та іншого має низку особливостей і хитрощів, без знання яких ефективність кампанії ставиться під сумнів.
Максимально наблизитися до розуміння ситуації та розробити грамотну стратегію допоможуть відповіді на такі запитання:
- Що? Визначається призначення товару або послуги, після чого аналізуються потреби цільової аудиторії та підбираються відповідні локації для розміщення реклами.
- Вибір населеного пункту визначає кількість і тип площин. У великих містах необхідно охопити широку аудиторію, тому інформацію потрібно розміщувати на носіях, розташованих у місцях скупчення людей (центральні райони, торгові та бізнес-центри тощо). Якщо просувається локальний товар або послуга (відкриття супермаркету або кафе, курсів тощо), актуально орендувати бігборд поблизу, щоб максимально оптимізувати контакт із потенційним споживачем.
- Навіщо? Формується мета рекламної кампанії та очікуваний ефект - моментальний або тривалий. Перший передбачає, що інформація спровокує потенційного споживача скористатися запропонованими послугами або купити цей товар. Другий розрахований на підвищення впізнаваності продукту або бренду, інформування людей про новинку або внесені зміни.
- Для кого? Проводиться моніторинг потреб, соціального рівня, віку цільової аудиторії. Здійснюється дизайн постерів і підбір площин, виходячи з отриманих даних.
- Скільки? Природне бажання рекламодавця отримати максимальну віддачу за мінімальних витрат здійсненне завдяки злагодженій роботі команди фахівців, які розробляють стратегію просування. Вартість кампанії залежить від масштабів, тому важливо визначитися, буде це короткострокова акція або повноформатний рекламний проєкт.
Після такого аналізу вибір площин і розрахунок оптимальної кількості значно спрощується. Зрозуміло, використання відразу декількох видів носіїв для розміщення інформації та оренда конструкцій у різних точках населеного пункту значно збільшують шанси на те, що потенційний споживач помітить саме вашу рекламу. Але це зовсім не означає, що за обмеженого бюджету ефективне просування неможливе. Трохи креативу і спритності творять чудеса у світі зовнішньої реклами!
Схожі статті
Проведення будь-якої рекламної кампанії вимагає від організаторів глибокого розуміння основ, а також наявності досвіду і практичних навичок. Однак, крім виготовлення привабливого і яскравого макета, креативного слогана і тексту, що чіпляє, головним при організації подібних кампаній залишається правильний підбір рекламних носіїв.
Щоб полегшити роботу рекламним агентствам, маркетологам і дизайнерам організацій, фірм і підприємств, пропонує свою допомогу спеціалізований сервіс з підбору та пошуку адресних програм для розміщення зовнішньої реклами.