|
Як відбувається процес замовлення та розміщення зовнішньої реклами? |
Чи можу я відмовитися від заброньованих (викуплених площин)?Коли Ви підтверджуєте розміщення, рекламні місця виводяться з продажу й інші клієнти, які претендують на це місце, отримують відмову. Ви можете відмовитися від заброньованих площин без штрафних санкцій не менше ніж за 1 календарний місяць до початку розміщення. Для цього надішліть офіційний лист-відмову факсом або e-mail. У разі відмови менш ніж за 1 місяць, Ви зобов'язані сплатити штраф згідно з умовами договору (від 50% до 100% суми місячної вартості оренди обраних площин). Перенесення термінів оренди, заміни обраних площин менш ніж за 1 місяць до початку кампанії також неможливі! |
Від чого залежить ціна оренди? Чи є знижки?Ціна оренди залежить від декількох факторів: Тип конструкції, Сторона, Розташування. Знижки є і залежать від кількості орендованих площин. |
Що входить у вартість?У вартість оренди входить: розміщення на площинах за обраною адресною програмою, наклеювання/зміна сюжету 1 раз на місяць (якщо інше не вказано в описі площини), надання фотозвіту. Ціна виготовлення плакатів, а також додаткова зміна сюжету не входить у вартість. Розміщення реклами відбувається на умовах 100%-вої передоплати. |
Що таке "гарячі" продажі?За кілька днів до початку календарного місяця встановлюються знижки 10-40% на нерозпродані поверхні ("гаряча пропозиція"). Однак ніхто не може гарантувати наявність таких "гарячих" щитів саме за напрямками та адресами, що Вас цікавлять. Зазвичай "гарячі" сторони використовують для добору до основної програми. |
Чим відрізняються А і Б сторони рекламоносіїв?Сторони рекламоносіїв відрізняються одна від одної розташуванням по відношенню до транспортного потоку. Сторона А розташовується праворуч у напрямку руху транспорту, сторона Б - ліворуч. Поширена думка, що сторона А завжди ефективніша за сторону Б. Це не зовсім правильно. Існує безліч чинників, що визначають якість сторін, наприклад: щільність і напрямок транспортних потоків, ширина дорожнього полотна, наявність розділювальної смуги, близькість рекламоносія до проїжджої частини тощо. У деяких випадках бувають тристоронні конструкції, де третя сторона - В |
Що таке резерв? Строки резерву.Для того, щоб не втратити площини під час затвердження/розгляду програми має сенс поставити резерв. Резерв - тимчасове блокування до продажу площини на заданий період, з можливістю першочергового викупу (бронірорання) зарезервованої рекламної поверхні. Зазвичай ставиться на період до 3-х днів, після закінчення цього терміну - автоматично знімається. Резерв можна поставити тільки в разі попереднього підбору рекламних конструкцій, тобто не менше ніж за два тижні до початку розміщення зовнішньої реклами. |
Терміни поклейки (переклеювання) / Повески (зміна сюжету).Поклейка (зміна сюжету) проводиться протягом 3-5-х робочих днів (за умовами договору). |
Терміни надання фотозвіту. |
Який мінімальний термін оренди рекламоносія? |
На яких площинах можливо розмістити екстендер і яким чином?Через особливості конструкцій, а також можливості сервісного відділу не на всіх конструкціях можливо розмістити екстендер. Для розміщення на площині макет екстендера має бути узгоджений з менеджером. Існують спеціальні вимоги, яких має дотримуватися дизайнер під час створення макета. Вартість розміщення зовнішньої реклами з екстендером вища й обговорюється за наявності затвердженого макета. |
Навіщо друкувати постери (плакати) із запасом? |
Як можна отримати типовий договір на розміщення зовнішньої реклами? |
Умови за яких неможливо здійснити наклеювання/переклеювання в терміни: |
Що необхідно врахувати при розробці макета? Рекомендації щодо дизайну макета. |
Де можна ознайомитись із Законом про рекламу?Ознайомитися з законом про рекламу в останній редакції Ви можете на офіційному сайті ВРУ: |
Як можна пролонгувати (продовжити) оренду відібраних площин у рекламній кампанії?У разі якщо ви забронювали річну програму і хочете пролонгувати кампанію на наступний рік, Вам необхідно у вересні-жовтні (період відкриття продажів на наступний рік) відправити заявку менеджеру на пролонгацію оренди. При бронюванні Вам площин на невеликий період, інші періоди перебувають у вільному продажу, і, відповідно, можуть бути викуплені іншим клієнтом у будь-який час. |